dinsdag 25 december 2018

Gratis bladmuziek, mondharmonica tabs, tips & lessen.

Klick op de desbetreffende regel voor doorverbinding naar de website.
NIEUW>>>>Mondharmonica Tabs<<<<NIEUW
>Workshop Bluesharmonica<
>MHT Nederland<
>8 Awesome Tabs<

>Free Harmonica Toolkit<
>The Most Populair Harptabs<
>Bluesharp Tab<
>Homesick<
>Harmonica Tunes.

>Duitstalige Harmonica Tabs.
>Nederlandstalige Bladmuziek.     >Harmonica Lessons YouTube.       >Wildflower Harmonica Instruction.   

 Seydel harmonica produktie video >Seydel 
Hohner harmonica produktie video >Hohner

12 opmerkingen:

  1. Handig dit Blog, staan leerzame tips op.
    Wist niet dat er zo veel bekendheid over dit volwaardig muziekinstrument was.
    Bedankt, ik zal er nog vaak met plezier een bezoek aan brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Freddie,
    Proficiat en veel succes met je nieuwe Blogger.
    Na de vakantie zal ik mij weer melden, kunnen wij samen eens spelen jij op je mondharmonica en ik op de gitaar.
    gr Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bedankt voor de handige tips. Ga er zeker gebruik van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie heeft er voor mij Louise Neefs Margrietje harmonica tab c

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dit bericht is al oud, heb je het ondertussen?

      Verwijderen
  5. Beste lezer,
    Onlangs volgende ik een presentatie van Jan Mulleman MHT Nederland (MondHarmonicaTherapie http://www.mhtnederland.nl/) bij het longpunt in Leiden. Ik ben dusdanig enthousiast geraakt dat ik samen met een andere longpatiënt, MHT en het longfonds aan het onderzoeken ben om een MHT groep in Zoetermeer op te richten. Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het probleem te worden om iemand te vinden die deze groep 1 uur per week, liefst belangeloos, wil begeleiden.
    Kent u iemand die in de buurt van Zoetermeer woont en interesse zou hebben om hier aan mee te werken? Het hoeft geen docent te zijn maar bijvoorbeeld een gevorderd speler die de techniek etc kan aanleren. Het accent ligt op oefeningen goed voor de longen met als bijkomend voordeel het leren van eenvoudige muziek op de mondharmonica.

    Ik ben bereikbaar op 06-50653654 of per email g.otter@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemiddag,

    Ik ben op zoek naar een harmonica speler die een keer een optreden wilt geven voor onze cliënten in een verpleeghuis in Yerseke. Er is een cliënt die jaren zelf mondharmonica heeft gespeeld, maar het nu helaas niet meer kan.

    Ben benieuwd

    Groeten,

    Zorggroep ter Weel

    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wie kan voor mij oude hollandse liedjes omzetten in mondharmonica tabs . bv. 'Daar zijn de muzikanten " van Bob Scholte.en nog veel meer .
    ik ben een beginneling en vind het nog moeilijk op gehoor te spelen.

    Bvd vr gr Feike Langeveld

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopen dat jullie mij kunnen verder helpen. Ik ben via google op de website www.mondharmonica-online.nl. gekomen. Daar staan vele verschillende soorten harmonicaspelers op. Maar ik kan geen keuze maken. Welke kan ik het beste nemen? Zoek er eentje die makkelijk te spelen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo zijn er mensen in Spijkenisse die mondharmonica spelen ,laat wat van je horen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie kan mij helpen aan (of waar vind ik) mondharmonica-tabs voor sint- en kerstliedjes?
    Vooral bedoeld voor jonge kinderen op de basisschool, ook kerst-pop-nummers zijn welkom.

    BeantwoordenVerwijderen